BARSELS-BOOTCAMP

2 x ugentligt træning i dagslys
(tirsdag og fredag).
12 uger – 22 gange i alt.

Kom godt i gang med at træne efter endt graviditet. Træningen bygges stille og roligt op og intensiteten øges gradvist – i takt med, at du bliver stærkere. 

Sådan… Du har født barn nummer 1, måske også barn nummer 2 eller 3 og 4.. Og nu vil du rigtig gerne have fornemmelsen af bare lidt fasthed tilbage i din krop. 

Corona-nedlukning, fødsel og barsel. Flere ting, som sætter sine spor i såvel vores fysiske som psykiske helbred og den mørke tid giver os lyst til at kravle længere ned under tæppet og bare nye det lille mirakel, der ligger ved din side. 

Men du skal ud… 

Du skal ud og have gang i kroppen, høj puls, ømme muskler og grine sammen med andre, der kender til det at “dryppe” lidt, når man hopper eller oplever, at den ellers så spændstige mås pludselig er begyndt at hænge lidt. 

Der er masser af plads til både at skifte bleer, amme eller i det hele taget bare ligge og ømme sig eller nyde, at der er højt til himlen, og du ikke skal tysse på vidunderet.

Tidspunkt: Træningen foregår udendørs i området ved Grøndalsparken. 

Vi mødes tirsdag kl. 09.30 – 11.00 og fredag kl. 09.30 – 11.00

PeriodeVi starter op tirsdag d. 6. april og kører intensivt frem til og med fredag d. 25. juni. 

Træner: Ann-Christina (og mor til tre i alderen 6, 7 og 9)

  • Træning på et lille lukket hold – to gange om ugen i 12 uger
  • Vi tager udgangspunkt i din situation efter fødslen og tilpasser træningen, så du oplever både en fastere krop og mere kontrol over tissetrangen. 
  •  Du skal overhovedet ikke kunne løbe fem minutter i træk – det kommer du til. 
  • Maks. 12 deltagere pr. hold. Holdet bliver oprettet ved 6 deltagere
  • Du møder andre, der kender til det at have fået flagre-mave og hængerøv, men som gerne vil træne og løbe i det fri og have kontrol over deres egen krop igen efter graviditet og fødsel.
  • Vi kombinerer løb med muskeltræning, men indenfor et snævert område, så du kan roligt lade lillefisen sove i barnevognen eller kravle rundt på et tæppe og spise sten og grus. 
  • Du kommer i bedre form og får frisk luft – målet er, at du oplever, at kroppen kan blive normal igen – selv efter en, to eller flere fødsler. 
  • Du får adgang til en lukket facebookgruppe med træningstips og mulighed for at lave aftaler med de andre deltager
  • Tips til mikrotræning i hverdagen
  • Adgang til vores lukkede facebookgruppe og åbne fællestræninger
  • Vi har håndsprit

Opstart: Tirsdag d. 6. april 2021
Antal gange: 22 gange – eller i alt 33 timers undervisning, fed træning og socialt samvær
Pris: 1.995 kr.